[LINUX:22134] RE: 22121] Tesekkurler ama...

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Fri 24 Nov 2000 - 12:34:20 EET

Gelecek A.Ş. de Linuxda Ağ ile ilgili bir kitap var, yanlış hatırlamıyorsam 3-5
MTL arasında bir fiyatı vardı. Faydalı bir eser bana göre.
Ayrıca Linux dağıtımlarıyla gelen nag (network administrator guide) işini görür
bu HTML halinde bir kitap. Aşağı yukarı her tür soruna cevap bulabilirsin.
Kurulumda bu paketi kurmayanbilir sonradan kurman gerekebilir. Ama ben
rh6,0,mandrake 7.0 , 7.1, 7.2 gibi rh bazlı dağıtımların CD sinde illaki var.
Dosya ismi aklımda değil.

Birde bu tartışma listesi çok faydalı olur sanırım. Takip ediyorsan bilirsin
zaten. Eğer listede yaniysen bir süre takip et anlarsın. (NOT:haddim olmayarak
bunları yazdım zira ben network admini felan değilim Linuxla amatör olarak
ilgileniyorum)
memory