[LINUX:22120] Re: citrix , NT server ve linux

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Fri 24 Nov 2000 - 09:24:41 EET

On Thursday 23 November 2000 23:09, you wrote:
> Merhaba
>
> Istanbul disindaki win98 makina kiralik hat uzerinden
> (64K) istanbuldaki NT file server a baglanip ticari
> paket programi calistiracak ama araya bir tane daha NT
> server kurup uzerine citrix win frame ve ya metaframe
> kurulmasi gerekmektedir (64 k kiralik hattan dolayi)
>
> ACABA :
> araya nt server ve citrix yazilimini kurmadan linux
> bir makina ve gpl (veya deyil) lisansli bir yazilimla
> bunu halledebilirmiyiz ????????

Belgi bir ihtimal diyecegim oda soyleki, eger sizin programiniz Linuxtaki
emulatorler (VMWare, Wine, Plex86, dosemu vs) tarafindan calistirilabilirse
ozaman windows uzerine kurulabilecek bir xhost programi ile linux uzerinden
bu programlar calistirilabilir.

Ancak X in yiyecegi bandwith dusunuldugunde 64K lik data dattin da sanirim bu
pekte gecerli bir cozum olmaz.

Citrix Winframe de devam etmeniz en iyisi. bence

--
Sancar Saran                                                  saran@ktg.com.tr
Koy - Tur Computer Networks System Administrator