[LINUX:22107] Fwd: Re: [GEL-2355] Suse 7.0 ile ilgili sorunlar

From: ZEKI CATAV (catav@isbank.net.tr)
Date: Thu 23 Nov 2000 - 20:18:21 EET

---------- --------Özgün ileti----------- ----------
Merhaba,
Ses alamamanizin sebebi mixer'den cd sesinin kapali olmasindan
kaynaklaniyordur. Xwindows'da bir mixer (kmixer,xmixer...) acarak bu sorunu
cozebilirsiniz.
Bazi modemlerde kppp sorun cikartabiliyor. wvdial sizin icin ideal
olacaktir.
Kapatirken `shutdown -h now' komutunu kullanirsaniz sisteminiz otomatik
kapanacaktir.
TV karti icin kwintv yerine xawtv adli programi kullanirsaniz iyi bir
goruntu ve ses alabilirsiniz.
Staroffice'nin boyle bir sorunu var. Bundan dolayi bunu kullanmak yerine
internetten alip kurmayi deneyin.
Verdiginiz bilgilere gore ses kartiniz calismiyor gibi. www.gelecek.com.tr
adresinde belgeler kisminda uyumlu donanim listesi kisminda donanimlarinizin
uyumlu olup olmadiklarini gorebilirsiniz.
Iyi calismalar.

E-posta destegi kapsaminda sadece kurulum ve yapilandirma soru
ve sorunlarina cevap verilecektir. Diger konu ve sorunlar icin
linux@gelecek.com.tr listesine ve/veya news.gelecek.com.tr'a
uye olunuz.