[LINUX:22093] Ynt:qt2

From: burak_bayraktar (burak_bayraktar@mynet.com)
Date: Thu 23 Nov 2000 - 12:33:47 EET

Selamlar,

Neden kvirc icin. derleme zahmetine katlaniyorsun ? configure make
make install ile kasiyorsun. ve sonra qt sorunu var diyor.

öncelikle diyecegim. kvircin Rpm sini cek

ftp://ftp.kvirc.net/kvirc/2.0.0/binary/kvirc-2.0.0-1.i386.rpm

cekdikden sonra
# rpm -i kvirc-2.0.0-1.i386.rpm diyerek kur. sorunsuz olarak
kuruyor. ( en azindan bende bir sorun cikarmamisdi)

ikinci söylemek istedigim.

qt problemin varsa. qt yi yeniden kurmalisin. kurdugum sistem ile
hazir gelen qt yeterli olmuyor. yani boyle sorunlar vermektedir

yani demek istedigim burda qt nin son versionunu cek . ve cekdigin
qt yi kurman gerekir.
ftp://ftp.trolltech.com/qt/source/qt-x11-2.2.2.tar.gz burdan bu
dosyayi cekebilirsin. qt yi kurarken sorun yasarsan yardimci olmaya
calisirim. (bende yeni ogrendim. bundan bir kaç hafta öncesine kadar
bende qt problemi cekiyordum. Saolsun Murat bey (Murat koc)ve onun
seviyesindeki insanlara sorarak ve onlardan yardim alarak. kurmusdum.

Sende sorun yasarsan mail atabilirsin. nasil kurulacagi hakkinda
yardimci olabilirim.

Saygilarimla,