[LINUX:22090] Re: RE: RPM sacmaligi

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 23 Nov 2000 - 11:51:36 EET

--- mehmet kizilsakal <Mehmet.Kizilsakal@unilever.com>
wrote:
> rpm paketinin versiyonuyla ilgili bir sorunun
> olabilir. rpm 4x li paketleri rpm
> 2x ve 3x açamıyor bildiğim kadarıyla. ( Gerçi mdk7.1
> paketleri rpm4 değil ama
> yanlışlıkla filan eski bir rpm kurmuş olabilirmisin
> acaba. ( not ben uzman
> değilim, sadece tahminde bulunuyorum.)
> memory

 Yo hayir, versiyonla ilgili oldugunu zannetmiyorum.
Versiyon problemi oldugunda " bu rpm le sadece <=3
kurulabilir" tarzinda bir hata mesaji veriyor. Rpm im
versiyonu 3 . Versiyon 4 le hazirlanmis paketleri
kuramiyorum, denedim, hata mesaji dedigim gibi.

 Rpm le ilgili bi degisiklik de yapmadim, rpm 4
yuklemeye de calismadim, tamamen redhat 6.2 ile gelen
standart rpm yuklu.

 Zaten problem bana " sacma " geldi , ilk cd yi
acabilyorum, ama ikinci cd deki rpm leri acamiyorum,
kuramiyorum. Baska bir redhat 6.2 de kuramasam icim
yanmiycakti...

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html