[LINUX:22077] Konu disi

From: Ahmet HIZLI (ahizli@cc.ciu.edu.tr)
Date: Thu 23 Nov 2000 - 09:53:47 EET

Merhaba,
bir arkadasimin ufak bir tezisi var benden yardim istedi ben de size danismak istedim. Kendisine yardimci olabilirsek sevinirim.
Tezisi soyle, bir program yazilacak ve otomatik bilgisayara bagli olan modemi bulacak bunu bulduktan sonra otomatik olarak dialup iconu yaratip daha onceden belirtilecek numaraya ayarlanacak ve iconu desktopa atacak. Bunun disinda default olan browserin acilis sayfasini da yine daha onceden belirtilecek olan web sayfasýna yonlendirilecek.

Aslinda cok zor birsey ama kismen de yardimci olabilirsek cok mutlu olacagim.

Yardimlarinizi ve fikirlerinizi bekliyorum.

Simdiden tesekkurler.

Ahmet HIZLI
Computer Center
Cyprus International University