[LINUX:22076] RE: 22068] qt2

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Thu 23 Nov 2000 - 09:25:55 EET

sadece 1.soruna cevap verebilirim:
        Bir film çekimi aylar ve hatta yıllar sürüyor ama biz oturup 1,5-2 saatte
izliyoruz. :))
        Bu olabilir bilgisayarın biraz yavaşsa mümkün.Make dediğinde program
derliyorsun. Oysa bir linux dağıtımı kurarken sadece kopyalama yapıyorsun. Sana
bu süre uzun geliyorsa qt nin hazır derlenmiş bir paketini kullan.Yalnız
sendeki işlemci için derlendiğinden emin ol. i586 lı bir paket büyük ihtimal
bir 386 da sorun yaratır.

memory