[LINUX:22069] Re: [LINUX:22043] Re: _smb.conf_ve_yeni_kullanıcıyım_:)

From: gancelli (gancelli@ixir.com)
Date: Wed 22 Nov 2000 - 23:31:08 EET

merhaba onur arkadas
dedigin seyi bende gördüm hata her sectionda iki üç tane olabiliyo hem
security hem share. Yalniz kopya yöntemi ile bi çözüm buldum. Daha önce bir
baska makinada bunu yapmistim ama nasil oldugunu tam olarak anlatamam çünkü
birazda sans eseri bi çözüm oldu. Samba servisini ayarladiktan sonra ne olur
olmaz diye makinayi rebbot etmistim. Fakat görkem çetin bizim isyerine
geldiginde red hat sürümünde yeniden reboot un gereksiz oldugunu söylemisti.
Ya da ben öyle anladim :) Benim smb de esas anlamadigim sey makinaya
girerken sifre sorup sormamasini hangi section dan ayarlayacagim. Net bir
bilgim yok. [global] mi [share] sectionimi smb.conf help dosyalarida
örneksiz oldugu için bu problemi çözemedim.Yani kafamin içinde
somutlastiramadim. Istersen yarin smb.conf'un bir örnegini sana attach
edeyim. Belki dosya sana benim anlattigimdan daha net bir fikir verecektir.
Saygilar