[LINUX:22067] Re: Linux RH7'de LILO

From: Serhat Selahattin Umar (misterno@mail.com)
Date: Wed 22 Nov 2000 - 21:48:48 EET

ayrica ftp://ftp3.ru.freebsd.org/.1/Linux/tsx-11/dos_utils/linux_load95.zip
adresinde (bircok adreste var) batch dosyalari ile beraber win icin sürümü
de var, dene istersen, belki uygulayan arkadaslarin daha cok bilgisi vardir.

bende 15Gb lik bir disk üzerinde RH6.2 kullaniyorum ve lilo hic problemsiz
calisiyor, acaba partition olustururken size larda bir hatami yapiyorsunuz?

Serhat