[LINUX:22061] vacation ile ilgili yardIm

From: Orhan GOKCOL (orh@eng.bahcesehir.edu.tr)
Date: Wed 22 Nov 2000 - 18:42:43 EET

merhabalar,

Redhat 6.2 altInda, (sendmail kullaniyorum) auto-responder calIstIrmak
istiyorum. Sanirim bu isi yapan en populer yazilim vacation.

Programin guncel bir surumunu yukledim. Ancak, vacation kullanan
hesaba gelen maillere otomatik mail gitmiyor. Bunun yerine sendmail o
kullaniciya bir hata mesaji gonderiyor. Bu mesajin baslari da soyle :

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
"|/usr/bin/vacation og"
    (expanded from: og)

sh: vacation not available for sendmail programs
554 "|/usr/bin/vacation og"... Service unavailable
Reporting-MTA: dns; mail.eng.bahcesehir.edu.tr
Arrival-Date: Wed, 22 Nov 2000 20:28:34 +0200

hem .forward hem de .vacation.msg dokumanlarda belirtildigi gibi
hazirladim. sendmail ayarlarinda bir degisiklik mi yapmak gerekiyor
vacation calistirmasi icin? Sanirim .forward icinden duzgun
calistirilmiyor (?) Hata mesajinda da, "vacation not available for
sendmail programs" diyen bir satIr var.

Her turlu yardim icin simdiden tesekkur ederim.

Selamlar,

Orhan GOKCOL