[LINUX:22059] Re: adminlere

From: Hakan Koseoglu (hakan@prosoft.com.tr)
Date: Wed 22 Nov 2000 - 18:27:19 EET

Dogan ZORLU wrote:
> Kadir bey, kacirdiginiz bir nokta var sanirim... Linux uzerinden windows
> desktop u kullanabildiginiz kac tane uygulama biliyorsunuz ?
Karsi tarafta bir NT Terminal server/Win2000 server oldugu surece az
degil sayisi. Rdesktop, her ne kadar sorunlu calissa da... Hoblink JWT,
java bir uygulama, jre ile ortak ram ihtiyaclarinin fazla olmasi
haricinde cok guzel bir yapi. Bizim urunumuz olan Tarantella adli bir
urun var, degil linux, eger java destekliyorsa istediginiz bir
Palmtop'ta bile goruntuyu tasiyabiliyor, baglanabilecegi sunucular NT
ile kisitli degil, Mainframe veya AS/400 gibi aletlere de sarkabiliyor.
Yani care cok.

Vnc ise, platform bagimsizligi ile guzel ama onun disinda yetenekleri
son derece kisitli gozukuyor bana. Ozellikle yavas network
baglantilarinda (read as WAN) neler yapabilecegi cok tartisilir.

> Ayrica neden birilerinin birilerini kandirdigini dusundugunuzu anlayamadim ?
> Yani burada insanlar bir begenisini anlatinca digerlerini kandirmaya, onlara
> iyi bir kazik atmaya mi calisiyor sizce ?
Burasi da ayri bir muamma harbiden, kim kimi kazikliyorkine???