[LINUX:22049] US Robotics external modem

From: Ali Kemal Yurtseven (alikemal.yurtseven@is.net.tr)
Date: Wed 22 Nov 2000 - 15:01:02 EET

    Selam,
    US Robotics external modem ile minicom kullanarak baglanmaya
calisiyorum. Initializing modem kisminda hata vermiyor. Daha sonra bir
profil olusturup dial secenegini calistirdigimda sonuc alamadim , daha
dogrusu dialing kisminda takilip kaliyor, yani modem hic dial etmiyor.
Yardimci olabilirseniz sevinirim.

Sistem : Red Hat 6.2