[LINUX:22043] Re: _smb.conf_ve_yeni_kullanıcıyım_:)

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Wed 22 Nov 2000 - 14:02:32 EET

--- gancelli <gancelli@ixir.com> wrote:
> security = share satirini dediginiz gibi yapmistim.
> Birde ayni LAN uzerinde
> BILGI isimli bir makina daha var. O aciliyor bizim
> uzerine calistigimiz
> Slack isimli makina sifre istiyor. testparm ile her
> ikisininde satirlarini
> tek tek kontrol ettim. Ama fark yok. Acaba smb.conf
> dosyasindan baska bir
> yerde daha mi degisiklik yapmam gerekiyo
> Saygilar

 Bir keresinde, bir smb.conf dosyasinda hem
security=share hem de security=user tanimliydi ve
kullanici adi ve parolasi istiyordu. Belki de
configurasyon dosyasinda hangi tanimin once geldigi
onemli. Iki sekilde de tanimli olmadigindan emin
misiniz?

 Bir de, belki sacma bir soru gibi gelicek ama, smb
servisini ayarlari yaptiktan sonra yeniden baslattiniz
mi?