[LINUX:22041] Re: adminlere

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Wed 22 Nov 2000 - 14:02:12 EET

On Wednesday 22 November 2000 13:04, you wrote:
> VNC server kurul makinalara netscape veya iexplorer'la ulasabilirsiniz
> (enable java) adres barina ipnumarasi:5800 yazin , loginden sonra artik
> print mi edersiniz .ps mi yaparsiniz , mail mi atarsiniz o size kalmis.
> iyi calismalar ,

> BulenT

VNC de printer ayarini anlayamadim acikcasi ? gelen goruntuyu printmi etmek
istiyorsunuz ?

Netice itibari ile VNC pcanywhere ve benzerleri gibi calisiyor. Bedava olmasi
cok iyi 500 tane pcanywhere lisansi oldukca pahalli ya patliyor. Benim gibi
sisteminde linux kullanip win9x client lara support verenler icin bicilmis
kaftan. Kendim 64 K fr uzerinden oldukca basarili denemeler yaptim. Yinede
super oldugunu soyleyemem, ancak opensource bir proje icin oldukca basarili
diyebilirim. VNC nin tightien ve ssh patchleri de var. Thighten patch ile
protokol sIkIstirmasi yapiyor eminim wan baglantilarinda daha iyi performans
veriyordur(ben sahsen denemedim).

--
Sancar Saran                                                  saran@ktg.com.tr
Koy - Tur Computer Networks System Administrator