[LINUX:22025] basilix ve domainler

From: Orhan Berent (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Wed 22 Nov 2000 - 10:55:00 EET

Merhaba,

Redhat 6.1 uzerinde basilix'i kurduk,gercekten hayli guzel bir program hazirlayanlarin ellerine saglik.Kurulu oldugu local host uzerinde gayet iyi isliyor.Fakat diger domain tanimlarinda anlayamadigim bir ozellik var.Mesela bendeki bir Sol 7 Sparc makinaya da RH 6.1 uzerindeki basilix'ten ulasmak istiyorum,bunun icin Sol 7 makinayada washington.cac'taki imap paketini kurdum telnet 143 ile calistigini gordum,acaba basilix'in o makinayada ulasmasi icin onda da mysql calisacak mi.

Orhan Berent