[LINUX:22021] Re: Java Servlet

From: Murat Kasikcioglu (muratk@innovaconsulting.com)
Date: Wed 22 Nov 2000 - 10:26:53 EET

merhaba,
apache-jserv alternatifleri sunlar olabilir:
tomcat (http://java.apache.org)
orion (http://www.orionserver.com)
jrun (http://www.alliare.com)

su anda tomcat kullaniyorum. jserv modulunden daha yeni bir teknoloji.
rpm modulleri de cikti. (denemedim)
ama henuz emin olamadigim noktalar var. belki baslangic icin jserv veya
orion daha kolay gelebilir.
cevrede cok bilen de yok yardim edebilecek.
public bir mail listesi acilmasi aslinda iyi olurdu.
java-xml-linux gibi veya sadece java-xml.

bunun icin size mi basvuruda bulunmak gerekir mustafa bey?

iyi calismalar,

--
Murat Kasikcioglu
Innova Consulting Company