[LINUX:22016] Mandrake 7.2 ve CompaqPC, acil yardima ihtiyacim var

From: Murat SULUHAN (murat.suluhan@tesam.com.tr)
Date: Wed 22 Nov 2000 - 09:03:33 EET

Merhabalar

Compaq Deskpro EP serisi bir bilgisayara Mandrake 7.2 kurmaya kalktim.
Makine Intel i810 chipsete sahip, UDMA66 Disk, CD-R, CDRW, CNet Pro200
Ethernet adapter

Mandrake install oldu fakat sistemi resetleyemedi. Klavyeden hic bir tepkide
almiyordu. (Klasik NumLock testi) Bende kendim resetledim. Sonra Lilo ile
Linux secip actim. Acilirken asagidaki mesajlari verip kilitlendi. Yardim
eden olursa sevinirim.

General Protection Fault 0000
CPU:0
EIP:0010:[<c0121c37>]
EFLAGS: 00010286
eax ebx ecx edx
esi edi ebp esp
(Yukaridaki her uclu harf grubundan sonra hexa sayilar var)

process swapper (pid:0, process nr:0, stackpage:c024d000)

Kernel panic: Attempted to kill the idle task
In swapper task - not syncing

Boot disketi ile acincada ayni mesajlari aliyorum