[LINUX:22006] Re: [LINUX:22005] Re: [LINUX:22003] smb.conf ve yeni kullanıcıyım :)

From: gancelli (gancelli@ixir.com)
Date: Tue 21 Nov 2000 - 23:51:11 EET

security = share satirini dediginiz gibi yapmistim. Birde ayni LAN uzerinde
BILGI isimli bir makina daha var. O aciliyor bizim uzerine calistigimiz
Slack isimli makina sifre istiyor. testparm ile her ikisininde satirlarini
tek tek kontrol ettim. Ama fark yok. Acaba smb.conf dosyasindan baska bir
yerde daha mi degisiklik yapmam gerekiyo
Saygilar