[LINUX:22004] Re: linux parali mi oluyor

From: Onur Safak (onur@postproduction.com.tr)
Date: Tue 21 Nov 2000 - 23:01:02 EET

Hehe egridir, bi kere mümkün degil ki, parali bir dagitim çikarsalar sadece
o dagitima özel olur o, tüm dagitimlari satin alsalar gene birsey degismez,
sonuçta açik kodlu bir isletim sistemi, isteyen alip istedigi gibi
gelistirebilir, örnegin Redhat in parali pro sürümü de var, ancak sadece
ayri bir sürüm olarak bulunuyor. Bir X sirketi Redhat i satin alsa, ve
bundan sonra linux sürümlerini tamamen ücretli olarak üretse veya durdursa
bile, illa Redhat diyen bir kullanici gene Redhat tabanli baska bir sürümle
devam edebilir hatta kendi sürümünü gelistirebilir.

Onur Safak - QuaRizzma

3D Graphics Design & SFX
Multimedia Dept - Post Production Ltd.
e-mail 1: onur@postproduction.com.tr (current)