[LINUX:21991]

From: emre kunt (kunt@egelisesi.k12.tr)
Date: Tue 21 Nov 2000 - 19:02:06 EET

local networkumde olan makinelerden birinde hem linux, hem de win98 yuklu. Bu
makinenin adi "harika" olsun.

harika min uzerinde win98 calisirken LAN imdaki bir makineden harika yi "ag
komsusu" olarak gorebilirken, harika' mda inux calistiginda goremiyorum.
Oysa linux yuklenirken makinenin adini "harika" oldugunu belirtmistim.
sorun ne olabilir.

Simdiden tesekkur ederim.
eK-