[LINUX:21989] Netteyim.Net

From: Murat Eray KORKMAZ (mulik@ktu.edu.tr)
Date: Tue 21 Nov 2000 - 18:34:00 EET

iyi gunler liste uyeleri;

bir konuda bilgi almak istiyorum. gecenler LKD sohbetler serisinin birinde netteyim.net in teknik sistemi ve kullanilan programlar hakkinda bir seminer verilmisti. ben trabzon oturdugum icin maalesef bu toplantilara katilamiyorum. ve eminimki benim gibi bir cok kiside bu toplantilara katilamiyordur. acaba bu toplantida yapilan konuslamalar anlatilan konulara vs web uzerinde ulasabilecegim bir yer warmI? veya web uzerine bunlarida tasimayi dusunuyormusun???

son olarak netteyim.net hakkinda bana bilgi verebilecek arkadaslar olursa sevinirim. site gercekten guzel ve ilgimi cekti. merak ettigim konularda var. yardimlarinizi bekliyorum. ilginize simdiden tesekkur ederim. iyi calismalar dilerim.

Murat Eray KORKMAZ
mulik@ktu.edu.tr
www.murateray.com