[LINUX:21978] Re: Re: GNOME calismalari.

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Tue 21 Nov 2000 - 15:47:45 EET

--- Orkun Uslu <orkunuslu@yahoo.com> wrote:
> RE: [LINUX:21782] Re: GNOME calismalari.Ne kadar
> terbiyesiz ve seviyesiz bir adamsın sen?
> ArkadaŠlar bir süre önce burada Türkçe linux
> ile ilgili istemediÄ imiz tartıŠmalar olmuÅ tu ama
> hiç kimse bu zat kadar ileri gitmemiŠti.
> KarŠı olabilirsiniz, gereksiz bulabilirsiniz veya
> yetersiz olduÄ unu düŠünebilirsiniz. Yalnız Å u
> laf ne demek oluyor? Yüzyüze geldiÄ inde süt
> dökmüŠkediden farkı olmayacaÄ Ä±na inandÄ±Ä Ä±m
> bu terbiyesiz adamın lafı bana deÄ il, sarfettiÄ i
> kiŠiyide tanımıyorum ama RAHATSIZLIK DUYUYORUM.
> Ben listeden atma taraftarı deÄ ilim ama bu
> [...]

 Merhabalar,

 su anda browserimi test ediyorum da, malesef Turkce
karakter problemi yasiyorum, derken daha once
gormedigim karakterler gordum mailinizde (cok alakasiz
sekiller, ASCII kodlarini bile bilmiyorum, anarsi
isareti bile gorunuyor) , o yuzden tekrar size
yolluyorum. Acaba siz normal goruyor musunuz, ki
problem benim browserimdan, ya da size de garip
gorunuyor mu turkce karakterler ? Normal de noktali s
harfi yerine cikan sekilleri biliyorum, da, bu halini
ilk defa goruyorum :)

 Tesekkurler