[LINUX:21973] Re: log dosyaları çok fazla yer kaplamaya başladı

From: Can BAYTAN (cbaytan63@medstu.ktu.edu.tr)
Date: Tue 21 Nov 2000 - 14:15:30 EET

Ilk akla gelen fikrim, mesela haftada bir (crontab'la) log file'i old1
diye rename etmek, ikinci haftadan itibaren log file' log.old1 diye
rename edersiniz log.old2 ise silersiniz, boylece elinizde sadece 1'er
haftalik log filelari kalir.
Daha aciklayici yazayim

cp log.old1 log.old2
cp log log.old1
del log

Iyi calismalar.

--
 Can Baytan M.D. http://meds.ktu.edu.tr/cbaytan/cbaytan.html
 Karadeniz (Blacksea) Technical University