[LINUX:21930] Re: [LINUX:21925] Ynt: [LINUX:21897] ISP Ahlakı

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Mon 20 Nov 2000 - 11:03:57 EET

Merhaba,

Allahtan boyle bir seyi SSL standartlari geregi, istese de yapamazlar. SSL
cachelenemez bir protokoldur. Bunun disinda asagidaki butun yazdiklariniza
katiliyorum. Ilave olarak, Migros karti,carefour karti gibi kartlarla,
*sistem*, insanlarin butun tuketim egilimlerini, kisisel bilgilerini alarak
edinilmesi guc bir database elde ediyor. Ayni yaklasim ISP ler icinde
gecerli. yani anlayacagimiz, bu bir ISP yaklasimi degil *sistem*
yaklasimidir.

Saygilarimla..
Ilker G.

> [...]
> is degil ne hakla benim kisisel bilgilerimi istiyorlar veya bu alinan
> bilgiler nasil ve ne amacla kullanilacak, bu konuda
> kesinlikle bir suistimal
> olabilir kanisindayim, uc yil once ve iki yil once iki ayri olayda
> insanlarin bu bilgileri nasil ve ne sekilde kullanabilecegini
> gordum tum
> listedeki arkadaslari bu baglantilar konusunda uyarmak
> istiyorum, IIS ne
> kadar guvenli ve sirket yapilari bu bilgileri saklamaya ve
> korumaya ehil
> kisilerdenmi olusmus ? v.s. sorularin sorulmasi gerekiyor

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüşler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.Ş hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.