[LINUX:21928] RE: [LINUX:21924] RE: [LINUX:21897] ISP Ahlakı

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Mon 20 Nov 2000 - 10:40:18 EET

Soyle,

Browser larimizda herhangi bir proxy ayarlamasi yapmadan, bir hosta
baglaniyoruz. Orada calisan bir cgi, REMOTE_ADDR cevre degiskeninden
baglanan client makinanin adresini alip bizim browser a gonderiyor... AAA o
da ne o ip bizim izmir pop tan istanbul merkeze giden route uzerinde bir
yer... Oysa benim ip numaram baska ve kayitli bir ip.. Benim baglantimi
benim adima yapan arada bir vekil var herhalde diye yorumluyorum...

Deminden tekrar test ettim o vekil simdilik uyutulmus tekrar sanirim...
Yeniden benim ip gorunmeye basladi karsida...

Bu arada, bizim server uzerinde squid transparent calistigindan server in ip
sini goruyorum karsida.. Yani benim adima register edilmis olan ip
numarami...

Dogan Zorlu.