[LINUX:21916] Re: 0800 lü hatlar

From: M.FATİH KILINÇ (fatih@stud.sdu.edu.tr)
Date: Sun 19 Nov 2000 - 17:33:48 EET

selamlar:
800 lü hatların saatı sanırım gunduz 206 bin lira,aksam
6 dan 10 arası 156 bin 1. indirimli saat.gece yani 10
dan sabah yediye kadar 103000 2 indirim zamanı hafata
sonu ise birin ci ve ikinci indirimler gecerli ama
saatini bilmiyorum.yanlıslık olabilir tesekkürler

Quoting Sitki Yurekli <sitki@hacettepe.edu.tr>:

> listeyi bu konu ile mesgul etmek istemezdim ama
>
> aranizda bana 0 800 lu ve normal sehirici hatlarin
kontur ucretlerini > soyleyebilecek olan varmi

> simdiden tesekkurler
> sitki yurekli

M.Fatih KILINÇ