[LINUX:21897] ISP Ahlakı

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Sat 18 Nov 2000 - 11:19:59 EET

Sizlere bir soru sormak istiyorum... Biz normalde Doruk net uzerinden
internet baglantisi yapiyoruz. 6-7 ay kadar once sisteme bir transparent
proxy koymuslar ve konfigurasyon sorunları ve itirazlarimiz uzerine iptal
etmislerdi. Bugun baktim yine calistirmaya kalkiyorlar...

Bunu da surdan anladim.. Baglandigim host benim ip adresimi aradaki bir
baska ip (kurduklari proxy nin adresi) olarak algiliyor.

Musterilerine herhangi bir bilgi vermeksizin bu tarz bir uygulamanın ahlaki
yonu hakkinda ne dusunuyorsunuz ?

Ayrica belki de benim cache edilmesini istemedigim bilgiler dolasiyor 80
portu uzerinden... Ayrica SSL portunu da bu sekilde kullaniyorlar mi
bilmiyorum ve simdi ona da bakacagim..

Buna benzer uygulamalarla karsilasanlar var mi ?

Dogan Zorlu.