[LINUX:21867] kde de hatalar var

From: sedat inanç (sedatinanc@hotmail.com)
Date: Fri 17 Nov 2000 - 12:53:38 EET

selam
kde üzerinde bulunan bazı programları çalıştıramıyorum. özellikle oyunlarda
yada başlat menusünde bulunan programları çalıştırırken kfm hatası veriyor.
neden anlmadım. ikinci sorun ise türkçe ayarlamaları yaptğım halde
bilgisayarı oturum kapatırken bilgisar kapanıyor yazısı türkçe karakterleri
göstermiyor.
sedat inanç
uludağ üniversitesi