[LINUX:21860] Re: Boot

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 16 Nov 2000 - 23:51:31 EET

--- Yuce Sungur <ysungur@intersol.com.tr> wrote:
> Selamlar,
> bilgisayayrıma mandrake 7.2 yükledim zaten w98 se
> yüklü idi anak şu anda
> diskimin linux tarafına ulaşamıyorum mandrake açılış
> sırasında grub diy bir
> boot loader kurdu galiba onu kurulum sırasında
> config etmişti zaten
>
> neyse linux uma kavuşmak için ne yapmalıyım,bu arada
> küçük bir şanssızlık
> dolayısıyla floppy im çalışmıyor :)
> teşekkürler

 cd nizde dosutils icinde loadlin.exe diye bir util
olmali. Bir adet de kerneliniz olursa, bilgisayari dos
modunda acip ( windowsda iken dos penceresi degil,
acilirken F8 e basin, safe mode command prompt only
secin)

loadlin.exe vmlinuz root=/dev/hda6

ile linux unuzu boot edin, sonra da ister lilo ister
grub u tekrar mbr ye yazdirin.

kernel dosyanizin adi vmlinuz, linux ta " / " olarak
mount edilecek partitionininizi /dev/hda6 olarak kabul
ettim. Siz bilgisayarinaiza gore duzenleyin :)