[LINUX:21839] Re: IMAP sorusu

From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Thu 16 Nov 2000 - 09:03:39 EET

"Can BAYTAN M.D." wrote:

> Herkese selam,
>
> Gerci biraz off-topic ama ana serverimizin sultan palamut doneminden kalan
> slakware'ini upgrade ettikten sonra, hammurabi doneminden kalan pine'i
> terkedip (saka yapiyorum, yazanlara mutesekkirim aslinda) tum serverler
> icin imap'a gecerek biraz netscape-messengercilik oynayayayim derken,
> gordumki bir serverdeki mailleri messengerde delete edebilirken diger
> serverdekileri delete edemiyorum, mailleri delete edemedigim serveri
> default server yapmamda ise yaramadi, problem tamamen ayni kaldi, o
> [...]

Merhaba,

Aklima ilk gelen sey: Silemedigin serverda o kisiye ait toplam mail *boyutu*
(adedi demiyorum, az adette ama buyuk boyutlarda mail olabilir) cok
fazladir.
Netscape IMAP mail kullaniminda her bir mail gecisinde (okunmus maili tekrar
okumak dahi istesen) server'a baglanip tekrar download eder. Eger ki okumak
istedigin/silmek istedigin mail ortalarda veya sonlarda ise ve boyut buyuk
ise bazen takilip kaliyor. "Openning folder..." gibi bir yazi status barda
ve sen bekliyorsun.

Eger ki problem bu ise; Netscape'i kapat. Bir sure bekle (10-15sn) Tekrar
ac. Islemlerini yapmadan once Asagida status bar'da 'Document: Done'
yazmasini bekle.

IMAP mail kullanacaksan mail boxlarda boyut ve adet olarak fazla mail
olmamasi taraftariyim.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu