[LINUX:21830] Re: modemin ozelikleri

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Wed 15 Nov 2000 - 23:09:24 EET

--- Ferdi Dogan <fdogan@tef.selcuk.edu.tr> wrote:
> Merhabalar;
>
> Tanitmaya calistigim modem rockwell 56k external
> com1 baglanti noktasinda
> ugrasmaya devam ettim ama sanirim linux dosyalarinda
> bir problem olmus
> olabilirdiye dusunuyorum
> ama yinede bunun hakkinda bir bilgiye sahip degilim
> eger dosyalar silinirse veya bir sekilde yerleri
> degisirse linux
> uygulamasinda herhangi bir problem cikabilirm
>
> butun ozellikleri halletmeme ragmen modem
> alglilanamiyor gibi bir mesaj
> iletiliyor sanirim bu modem beni ugrastiracak

> [...]

 Valla ayni modemi ayni port ta ben kullaniyorum. Hic
bir sorun yasamadim, zaten yasama sansim da olmadigini
dusunuyorum acikcasi en dertsiz tanitilan modemlerden
biri olsa gerek. Acaba ayarlarla ugrasirken yanlis bir
dosya vs mi sildiniz ?

 wvdial diye bir program var, internete girmek icin
onu kullaniyorum, ama bu program sart degil tabii ki.