[LINUX:21826] Re: redhat 7,0 install

From: Hakan Koseoglu (hakan@prosoft.com.tr)
Date: Wed 15 Nov 2000 - 21:27:04 EET

"M.FATİH KILINÇ" wrote:
> benım bı redhat sorunum var daha once arkadas lınux
> kurmustu makınama sımdı elıme bı lınux cd sı gectı.ama
> ne yapıpta eskı partıtıona kuracagımı bılmıyorum bana
> yardımcı olurmusunuz.tam olarak acıklarsanız sevınırım.
CD'yi takin, ekranda yazanlari takip ederek partitionlari ayirdiginiz
ekrana kadar gelin. Burada daha onceden ext2 olarak formatladiginiz root
ve swap partitionlarini hemen goreceksiniz. Bu partitionlari sirayla
secin ve ne is icin kullanacaginizi yazin (yani root -> /, swap -> swap
zaten, yapacak bir sey yok) ve formatlayarak devam edin...

Umarim acik oldu ama basamak basamak anlatamam su anda (7.0 kurumunu
ezbere bilmiyorum netekim, bilmek gibi bir niyet de yok :-) ), ama bence
acik oldu.