[LINUX:21823] Re: pppd dosyasi

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Wed 15 Nov 2000 - 19:09:07 EET

On Wed, 15 November 2000, Mustafa Ogun wrote:

> herkese merhaba;
> redhat7.0 da /user/sbin/pppd dosyasina bir bakayim
> dedim icinde sadece ELF yaziyordu. sonra sildim o
> yaziyi internete yine baglanacak mi diye denedim karsi
> modemle baglantiya gecerken hata verdi. sonra tekrar
> yazim ELF 'i kaydedip yeniden denedim bu sefer karsi
> modemden gelen ses kesilip sifremi kontrol etme
> safhasina girer girmez modem kapanip ppp daemon died
> unexpectedly mesajini vermeye basladi. dosyanin ilk
> halinin uzunluguna bakmistim degsitrmeden once, benim
> elle ELF yazdigim dosyadan farkli bi uzunlugu vardi.
> [...]

Selamlar..

Degistirdiginiz dosya pppd binary dosyasi, ELF ise bunun ELF binary dosyasi oldugunu belirten header bilgisi. DOS'taki karsiligi EXE dosya. Sanirim bu dosyalari edit etmemek gerektigini tecrube etmis oldunuz. Sorununuzu cozmek icin RH 7.0 cd.sini takin. icersinde bir yerlerde pppd.xxxx.rpm vardir. bunu bulun. mc (Midnight commander) ile bu dosyanin icine girin. upgrade'i calistirin. Sorun duzelmeli. Bu islemi Gnome RPM veya KRPM ilede yapabilirsiniz, ama 7.0'da nerededir, nasil bir seydir bilmiyorum. Once pppd paketini kaldirin, sonra kurun. rpm ilede yapabilirsiniz ama komut seceneklerini su an bilemiyorum. Bilen bir arkadas cevaplar herhalde.. Acele ediyorsaniz man page veya rpm --help ile gerekli parametreleri bulabilirsiniz..

Saygi ve sevgiler..