[LINUX:21801] Sim Card Modem

From: Cagri Ersen (cagrie@prizma.com)
Date: Wed 15 Nov 2000 - 11:48:14 EET

 Arkadaslar merhaba,

 Konumuzun cok disinda olmasina ragmen,genede bilen birileri olabilecegini
dusunurek bir soru sormak istiyorum.

 Aramizda Sim Card Modem ile ilgili bilgisi olan bir arkadas varmidir acaba.
 Bu konu modeme bir sim kart yerlestirilmesi ve sonradan yazilan bir program
sayesinde auto msg atmasini sagliyorsun.

 Mesela Makinamda bir islem baslattim ve bu islem saatler surecek surenin
uzun olmasindan dolayi makinanin basindan kalkip disari cikacagim. Bu sirada
makina islemi bitirdigi zaman bana "tamamdir abi bitirdim olayi.Birak
aylakligi gelde isimize bakalim":) seklinde bir mesaj atmasini istiyorum.

 Bu konuda elinde dokumani olan birisi varsa lutfen bana bir mail atsin.

 Simdiden tesekkurler.
 Herkese iyi calismalar.