[LINUX:21698] licq

From: burak_bayraktar (burak_bayraktar@mynet.com)
Date: Sun 12 Nov 2000 - 19:52:52 EET

selamlar

www.licq.com dan licq-1.0.0tar.gz ve licq-daily.tar.gz dosyalarini
cekdim . ama bunlari kurmaya calisssamda beceremedim.

licq-1.0.0.tar.gz dosyasini acdim. sonra configure etdim.
sonra gmake daha sonra make ve en son olarak make install dedim

kuruldu gibi gosteriyordu. en azindan bir hata ile karsilasmiyordum.

licq deamon installed successfully

For more help on running licq and using plugins, see doc\README.
See HINTS for same Licq advnaced features

*** If you are upgrading from 0.61 or 0.70 read UPGRADE

make [2] leaving directory `/root/programs/icq/licq-1.0
make [1] leaving directory `/root/programs/icq/licq-1.0

root@212 licq-1.0] # licq

20:30:59: [ERR] Unable to load plugin (qt-qui):
/usr/local/lib/licq/licq_qt-qui.so : cannot open shared object file :
No such or files directory.

iste bu hayati veriyor. licq yazdigimda bu hatayla karsilasiyorum.
licq yukleyebilmem icin daha ne yabmam gerekir ? yada kac firin ekmek
yemem gerekir :) ?