[LINUX:21688] RE: Internet hakkinda. (fwd)

From: Can BAYTAN M.D. (cbaytan63@medstu.ktu.edu.tr)
Date: Sun 12 Nov 2000 - 17:17:31 EET

Bana gore,

Linux=Unix=Network
ve
Telekom=Kotu Hizmet+Dunyanin en pahali telefon tekeli=Turkiyenin geri
kalmasi, biraktirilmasi.

Bence soylediklerinizin Linux'la ilgisi var.

Sevgilerle.

merhaba arkadaslar,
Oncelikle aydinlatici mailleriniz icin cok tesekkur ederim.Sanirim su an
icin bi Telekom sorunumuz var.Aslina bakarsaniz bu konuda pek bi bilgim
yok ama disardaki arkadaslarin internet konusunda anlattiklarini duyunca
ulke olaraktan herzamanki gibi bayagi bi geride kaldigimizi
soyleyebilirim.Birde su nokta var:Turk Telekom zaten iyi hizmet vermiyor
bide bunun yaninda az olcude verdigi hizmetlerinide turkiyenin her yerine
uygulayamiyor.Yani bi istanbulda olan bi hizmet bi cok ilimizde yok.

 Kusura bakmayin Linux ile alakasi yok ama...duygularimi sizinle paylasmak
istedim.
Tesekkurler..iyi calismalar...