[LINUX:21681] RE: Internet hakkinda.

From: Can BAYTAN M.D. (cbaytan63@medstu.ktu.edu.tr)
Date: Sun 12 Nov 2000 - 12:59:48 EET

Selamlar,

Sanirim bahsettiginiz "Barracuda" denilen system, gecen sene
sordugumda download'lari canak uzerinden yapildigini soylemislerdi ama bu
sinirsiz degildi belli bir limitten sonra MB basina para oduyordunuz,
sirket yetkilileri bu sistemin son kullanicilar icin degil sirketler icin
uygun oldugunu soylemislerdi bana. Simdi ne oldu bilmem.

Iyi calismalar.

On Sun, 12 Nov 2000, Mustafa Denizhan wrote:

> Sistemi size soyle aciklamaya calisayim
> dvb (digital movie broadcast), mpeg (maving pictures experts groups)
> esaslarina dayaniyor
> veri gonderme yine kablolarla olluyor yani yine bir ISP ye ihtiyaciniz var
> ama veri alma uydu uzerinden size direk olarak ulastiriliyor ayrica bircokta
> ekhizmetleri var kesinlikle dial up a alternatif icin cok uygun bir yontem
> yaklasik 400 Kbps a kadar cikabiliyor buda gercektende muazzam bir hiz.
> tabi sistem icin bir canak antene (zannedersem 80 likti) ve pci kartina
> [...]

 Can Baytan M.D. http://meds.ktu.edu.tr/cbaytan/cbaytan.html
 Karadeniz (Blacksea) Technical University
 Medical School, Dept. of Physiology--Trabzon/TR
 Fax:+90(462)377-5498 cbaytan@yahoo.com (BX15TGE)