[LINUX:21656] Re: squid

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Fri 10 Nov 2000 - 18:34:00 EET

yarin inet-tr konferasinda Ag guvenligi seminerine gelirsen butun
ayrintilari ogrenebilirsin. Ama access.log dosyasinda _HIT satirlarini
gormen lazim, sayet bir objenin cachelendigini gormek icin. Sunu unutmamak
gerekir ki her obje zaten cachelenemez. mem durumun nedir? cache.log da
herhangi bir hataya rastliyormusun?

Iyi aksamlar..
Ilker G.

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüşler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.Ş hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.