[LINUX:21645] RE: 21632] internet,ppp

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Fri 10 Nov 2000 - 15:17:44 EET

Selamlar..

wvdial'i deneyin. http://www.worldvisions.ca . Ayrica /var/log/messages icinde pppd'nin neden kesildigine dair bir bilgi olmasi lazim. Exit code=1 gibi. Eger bu bilgiyi verebilirseniz daha fazla yardimci olabiliriz. Bu arada wvdial icin K, gnome vs. arabirimleri de mevcut. http://freshmeat.net/search/?q=wvdial ile bir goz atmanizi tavsiye ederim.

Saygi ve sevgiler..