[LINUX:21636] kdevelop hakkinda ilginc bir soru.

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Fri 10 Nov 2000 - 13:04:06 EET

selam arkadaslar,

  corellinux box una kdevelop yuklemek istedim. configure ederken Qt
aygitinin olmadigi konusunda hata vererek konfigurasyonu durdurdu. Qt
bildigim kadariyla pyton programlama ile ilgili bir device fakat, redhat rpm
lerinden qt 1.44 versiyonunu yuklemek istedim. zannedersem sistem redhat
olmadigi icin birkac tane dosyada eksiklik gosterdi. bunlar ise libc.so gibi
library dosyalari ve tahminim bunlar her linux sistemde olmasi gereken
kutuphaneler. sorunun olusu da zannedersem redhat rpm inin corellinuz dosya
dizin yapisina gore olmadigi ve redhata gore oldugu icin bu dosyalara
erisememsinden kaynaklaniyor.

  simdi merak ettigim birinci sey tahminlerim ve yargilarimda haklimiyim,
yoksa degilmiyim, degilsem kucuk aciklamarinizla birlikte yorumlarinizi
bekliyorum.

  diger soru ise, qt device acaba slackware 7.1 ile sabit geliyormu, yada
soyle sorayim, icinizde kdevelop u yukleyen varsa, hangi dagitima
yukledigini soyleyebilirmi?

   tesekkurler..