[LINUX:21617] RE: 21603] hangisi???

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Fri 10 Nov 2000 - 08:04:21 EET

Kurabilirsin. Ama harddiskinde bahsi geçen sistemler için ne kadar yer
kullandın. Harddiskin toplam kaç GB. Bunlar önemli zira Lilonun eski
versiyonunda bir sınırlama var ve linux'u ilk 1024 silindir içine kurman
gerekecek. Zaten yeni bir dağıtım alırsan buda sorun olmaz. Mandrake 7.2 nin
sayfasında bu sınırlamanın kaldırıldığını yazıyor. Dağıtıma gelince
programcılıktan anlamadığını yazmışsın, peki PC'ni nekadar tanıyorsun, nasıl
çalıştığını biliyormusun bu konularda bilgi sahibi isen hangi dağıtımı istersen
kullan eğer sana bunlar da yabancı geliyorsa bence Mandrake 7.2 gibi kurulum ve
kullanımda daha az bilgiyle de idare edebileceğin Armut Piş Ağzıma Düş tarzı
bir dağıtım kullanman. Redhat 7.0 da fena değil ama benim edindiğim dağıtım bol
bug içeriyor tavsiye etmem açıkçası. Biraz bekle Mandrake7.2 piyasada bulunmaya
başlasın onu edin derim. Bir göz atmak istersen www.linux.org.tr de biraz
bahsediyor. Orada Mandrake'nin sayfasına link de var. Ha, bu arada sistemin
nerede ? evdemi kullanacaksın yoksa bir server olarakmı kullanacaksın. Benim
verdiğim tavsiyeler ev kullanıcısı için, eğer bir server filan kuracaksan o
konudan pek anlamam.
memory