[LINUX:21583] Re: Redhat 7.0 kurulumu

From: Serhat (misterno@mail.com)
Date: Thu 09 Nov 2000 - 14:33:52 EET

Bu konuda öncelikle www.redhat.com olmak üzere hemen hemen
linux sitesinde bilgiler mevcut, www.linux.org.tr adresinde de LDP
adi altinda belgeler mevcut http://www.linux.org.tr/documents/tr-ldp/
kurulumun ilk asamasi icin 1.CD nin root klasöründeki readme
gibi dosyalardan faydalanabilirsin (floppy den setup, cd den setup,
ftp setup, hdd setup etc.... gibi secenekler sunar)

en kolayi pc yi CD den boot edecek sekilde ayarlayip kurulma
baslamak, daha sonra wizard lardan yardim alabilirsin, bir diger
isletim sistemi ile birlikte kullanacaksan LDP deki Linux Kurulumu
http://www.linux.org.tr/documents/tr-ldp/ belgelerine gözatabilirsin

iyi calismalar
Serhat