[LINUX:21562] Re: Sendmail...

From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Thu 09 Nov 2000 - 10:18:17 EET

reni wrote:

> Selamlar.....
>
> Red hat 7.0 mail serverdan internal networkde mail cekebiliom.. local
> mail yani.. ama network disina cikamiom. .... relay hatasi verio sizde
> nedeni nedir???
> ha bu arada firewall war... ve
> sole bir search yaptigimda relay error die..
> genelde linux+firewall+redhad triosu cikio genel bir bug mi aceba????
>
> tesekkurler

Merhaba,

/etc/relay-domains (veya /etc/mail/relay-domains) dosyasinin icine ip local
ip blogunuzun ilk 3 bolumunu yazin.

Ornegin benim kullandigim local ipler 192.168.0.1 ile basliyor. Benim
relay-domains doyamin icinde tek bir satir olarak 192.168.0 yazili.

Boylece 192.168.0 ile baslayan ip numarasina sahip tum bilgisayarlar
sendmail uzerinden o makina uzerinde olmayan birisine(lerine) mail
gonderebilirler.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu