[LINUX:21554] turkuaz da turkce

From: Sitki Yurekli (sitki@hacettepe.edu.tr)
Date: Wed 08 Nov 2000 - 22:09:58 EET

iyi gunler,

elimdeki linux dagitimi bir bir turkuaz 1.03 (tekir).
benim sormak istedigim konu turkce kullanimi ile ilgili.
listeye daha once gonderilmis olan yollari denemis olmama ragmen
ne kadar ugrastiysam su iki sorunla bas edemiyorum

    1- afterstep altinda xterm de turkce kullanamiyorum
    2- ghost view ve xdvi da türkçe karakterleri gösteremiyorum

ancak lyx ve diğer bir kısım programların içerisinde türkçe yazabiliyorum ve karakterleri kullanabiliyorum.

bu konuda yardimci olabilirseniz cok sevinecegim

tesekkurler,

sitki yurekli