[LINUX:21527] RE: 21521] Re: Re: quake3 tnt2

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Wed 08 Nov 2000 - 07:41:13 EET

q3'ün OpenGL i bulamayışı nvidia'nın openGL(GLX) kısmını kurmayışımdanmış.Ben
sadece kernel driver'i kurmuştum. GLX i kurdum artık Q3 hata filan vermiyor.
Grafik ekrana switch edince simsiyah nurtopu gibi bi ekranım oluyor ve pc
kilitleniyor. Tahminim XF86Setup dan nvidia driverini seçince düzelir. XF86 nın
versiyonundan emin de değilim açıkçası. Bunu nasıl öğrenebilirim? ( bu arada
MAndrake 7,1 i kurdum tekrar onda XF86 nın 4.0 pre release si var. Kurulumda
sorunca kurmasını istedim. Herhalde kurmuştur. Ama emin olmam için Xserver'in
versiyonunu nasıl öğrenebilirim acaba?
iyi çalışmalar
memory