[LINUX:21497] Re: spam control

From: Erkan Çevik (erkan@orjin.net)
Date: Tue 07 Nov 2000 - 08:17:45 EET

selam ben dün

/etc/mail/acces dosyasini bana gelmesini istemedigim bir kac tane email
adresi yazmistim, hatta size dogru yapip yapmadiğimi sormustum, fakat
bugun birdaha baktim acces dosyasına yaptigim email adresleri kalkmis
yerine ise
Bu ip adresleri cikti bende hic bisey anlamadim valla, eger yardimcı
olursaniz sevinirim,

213.243.18.19 RELAY
195.33.249.174 RELAY
212.174.199.11 RELAY