[LINUX:21457] Re: e-mail ile ilgili

From: Volkan YILDIRIM (volkan@ozzmosis.pleksus.net.tr)
Date: Sat 04 Nov 2000 - 23:05:18 EET

aaa@bbb.com da aaa user ismi bbb.com host
user1@aaa.bbb.com da user1 userismi aaa.bbb.com host

bu durumda ilk satirdaki aaa ikinci satirda host olunca username
ozelligini kaybediyor

yani dedigin gibi bisey yapamazsin diyim ben kisaca

ha bbb.com domain i sana ait ise aaa.bbb.com diye bi host acip altina user
tanimlayabilirsin
ama aaa@bbb.com ile bunun bi alakasi yok

Volkan YILDIRIM
Pleksus Bilisim Teknolojileri A.S.