[LINUX:21446] Re: quake3 tnt2

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Sat 04 Nov 2000 - 00:10:12 EET

--- ali vardar <ali_vardar@yahoo.com> wrote:
> elimde yol saticilarinda aldigim quake3 vardi.
> www.planetquake.com adresinden indirdigim dosyalar
> ile nvidia dan tnt2 suruculerimi yuklemistim.
> (xfree 3.3.5)
> quake3 gercekten digerleine gore cok basarili
> (heretic ve quake2)
>
> yanliz yavas ve ses ile ilgili sorunvar saniyorum
> acilis taki demo bile takiliyor.
>
> ama mutlaka denemenizi tavsiye ederim
>
> saygilarimla
>
> M.Ali VARDAR

 Sesi etkiler mi bilmiyorum, belki de islemciniz ekran
goruntuleriyle ugrasmaktan sese yetisemiyordur,
(priority) ama XFree 4.0.1 ve nvidia nin 0.95
driverlari ile harika performans aliyorum. Redhat 6.2,
tnt2 ekran karti, 64 ram, celeron 600, sblive ses
karti, quake 3 de 1024x768 32 bit, butun ozellikler
sonuna kadar acilmis oynuyorum, konsolu acamadigim
icin frame rate soyleyemiycem, bilen varsa lutfen
yardimci olsun, ama tekleme gormuyorum :))

 Bu arada descent 3, heretic 2, tuxracer !!, unreal
tournament, soldier of fortune da tavsiye edilir
kesinlikle, hem oyunlar guzel, hem performans guzel,
hem de linux altinda :))