[LINUX:21443] Re: SANE (Scanner access now easy)

From: Murat Koc (muratkoc@muratkoc.com)
Date: Fri 03 Nov 2000 - 21:25:29 EET

Selam,

> Merhaba
>
> Bana iletilenlere göre Linux altındaki en gelişmiş tarayıcı yazılımı SANE
> şimdi Türkçe karakterleri de destekliyormuş. İlgilenenler olabilir:
> www.mostang.com/sane

SANE aslinda isminden de anlasilacagi gibi scannerlar icin bir API dir. Yani
olay donanim tanima olayi. Dolayisi ile bir Turkce karakter destekleme olayi
yok, olamaz da. OCR degil bu cunku.

Turkce olayi ise son versiyonuna, ki o da xsane, tr.po nun eklenmesi yani
Turkce menu olayi. Bu kadar.

Burada genel olarak aslinda bir uyari yapmak istiyorum.

Lutfen bilmediginiz veya emin olmadiginiz konularda insanlara bilgi, haber ...
vermeyiniz.

Bu tur yanlis bilgiler insanlari dogal olarak yanlis kaynaklara yonlendiriyor
bu ise zaman kaybina yol aciyor.

IYI CALISMALAR

                                                                MURAT KOC