[LINUX:21439] Re: HA article..

From: Murat Koc (muratkoc@muratkoc.com)
Date: Fri 03 Nov 2000 - 18:36:52 EET

Selam,

> Selamlar.Gecenlerde HA dan ve Load Balancing den soz
> edilyordu.Linux focus yazarlarindan biri bu konuya el
> atmis isteyenler bakabilir.
>
> http://www.linuxfocus.org/English/November2000/article179.shtml
>
> Burda Heartbeat (Ha software for linux) ten
> bahsedilmis.Aslinda baska yazilimlarda var.
> Ayrica Fiber Channel da Linuxte destekleniyormus!!!.
> Bazilarina duyrulur :)

Ulasti Omer yerine:)))
FC konusunda seninle konustuktan sonra biraz daha arastirma yaptim fakat
kisitli sayida bus icin destek var ama yine de yeter:)))

Bilmeyenler icin Inet-tr200 de 11 Kasim cumartesi gunu saat 14:00 de Hakan
Terzioglu arkadasimla beraber bu konuda seminer verecegiz.

Konumuz linux cluster olmasina ragmen;

Beowulf (dogal olarak parallel processing) sistemlerin kurulumu, yonetimi, HA
sistemler, Salt, piranha, LVS, ... konularini 4 makina ile uygulamali olarak
anlatacagiz.

2 veya 2 bucuk saat kadar bir vaktimiz var. Bu kadar zamana artik kac
tanesini sigdirabilirsek o kadarini anlatmaya calisacagiz.

Ilgilenenler icin,

IYI CALISMALAR

                                                                MURAT KOC